Taihe - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Xifen Hoevers - WaarBenJij.nu Taihe - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Xifen Hoevers - WaarBenJij.nu

Taihe

Door: Xifen (yin yin)

Blijf op de hoogte en volg Xifen

25 April 2014 | Nederland, Nijmegen

Lieve vriendinnen. Ik ben gisteren naar taihe gegaan ( waar mijn kindertehuis staat ). We zijn naar het kindertehuis gegaan en we hadden leuke spulletjes meegenomen voor de kinderen. De mensen van het kindertehuis hadden mij een hele mooie kam gegeven( gemaakt van hout en bamboe) , waar je haar van gaat glanzen. Ik heb mijn nanny's ontmoet . En het allerbelangrijkste is dat ik de mevrouw gevonden heb die me had gevonden en voor me had gezorgd! Ze heet Shau Gan Yu , en ze noemde mij Yin Yin . Ik ga er nu even niet meer over schrijven omdat ik een beetje verdrietig ben. Ik leg dat nog wel uit als ik weer terug in Nederland ben! Ik vind het leuk om jullie reacties te lezen! Doei doei! Veel Liefs Yin Yin oftewel Xifen!

• 26 April 2014 - 11:02

Sophie:

Lieve Xifen, Yin Yin!

Wat ontroerend dat je Shau gan Yu ontmoet hebt! Zij kon jou natuurlijk veel vertellen
    over hoe ze jou gevonden heeft. En hoe ze voor je gezorgd heeft. Fijn dat je dat nu allemaal te
    weten bent gekomen. En dat je het kindertehuis hebt gezien.
    Kan me voorstellen dat je verdrietig bent. Als je iedere dag je haar kamt met die mooie kam kan je iedere dag aan haar denken.
    heel veel liefs voor jou Sophie kus kus!

• 26 April 2014 - 19:08

Hilde:

Lieve Xifen,
    Ik vind het echt heel knap van jou,dat je daar bent geweest!
    Ik zal het zelf heel spannend vinden!
    Veel liefs van Hilde

• 01 Mei 2014 - 15:22

Mira:

hoi xifi,
    ik snap wel waarom je een beetje verdrietig bent.
    als ik jou was zou ik niet weten wat ik moest zeggen.
    dit is vast de reis van je leven.
    liefs mier